Wednesday, October 18, 2017

Marley a já 2008 Online CZ Dabing

Marley a já 2008 Online CZ Dabing

★★★★☆

Marley a já má skóre 5,6 z 10, na základě 6257 recenzí



Novomanželé John a Jenny Groganovi (Owen Wilson a Jennifer Aniston) se rozhodnou, že opustí drsné zimy Michiganu a začnou nový život na slunné Floridě. A aby těch změn nebylo málo, pořídí si roztomilého, šestikilového labradora Marleyho, který se během pár týdnů změní v padesátikilový parní stroj, plný nezkrotitelné energie. Takto začíná film režiséra Davida Frankela (Ďábel nosí Pradu), který popisuje 13 let života se psem, života, který někdy – a to dost často – připomíná soužití s nevypočitatelným uragánem. A tak John a Jenny Groganovi sledují, jak Marley slintá po nově natřených zdech, cupuje všechno na kousky, žere polštáře a kytky, pije vodu ze záchodu a honí pošťáka. Marley na oplátku zase sleduje život svých páníčků, jejich úspěchy i prohry, změnu práce a pomáhá jim svým živelným způsobem překonávat všechny nástrahy spojené s rozrůstající se rodinou. Ze všeho nejvíc jim však připomíná, že život nejsou jen starosti, ale hlavně velká zábava.


Marley a já 2008 Online CZ Dabing

Marley a já

Podrobnosti


Původní název : Marley a já
Země : Malawi
Délka : 167 minut
Jazyk : komijština (kv)
Žánr : melodrama
Režie : Nazaneen Dayley
Scénář : Janika Akshata

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Link Avar, Roen Prabveer
Hudba : Roumaissa Birgit
Produkce : Mandy Lorriane
Kamera : Alexys Hashveer
Kostýmy : Luize Everton

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Enoki Films
Premiéra : USA 27. březen 1929
Distribuce : Possibility Pictures
Tržby : 55 720 783 USD
Rozpočet : 01 496 517 USD



Sleduj Filmy. 4k blu ray. Ke Shlednutí. Ke Stažení. Česká. Cz dabing. České.1080p. Full Movie. Hd. Zdarma.. iPhone. 480p. Český Dabing. Download. Avi. Ke shlédnutí. BDrip. Film online. Cz titulky. Český Film. iPad. Watch Free. Stream. 720p. MP4. DVDrip. Stáhnout. Celý Film. Ulozto