Wednesday, October 18, 2017

Já, Frankenstein 2014 Online CZ Dabing

Já, Frankenstein 2014 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, Frankenstein má skóre 6,9 z 10, na základě 3468 recenzí



V zimě roku 1795 stvořil šílený doktor Frankenstein monstrum kterému se podařilo přežít až do dnešní doby. Nesmrtelný Adam bloudí sám ulicemi města, ve kterém spolu válčí démoni s chrliči o osud lidstva. Démoni, vedení temným princem Naberiem, se snaží odhalit tajemství Adamova stvoření, aby ho využili k zničení celého lidstva. Proti démonům stojí chrliči v čele s královnou Leonore, kteří se snaží Adama ochránit za jakoukoliv cenu. Jak si Adam začne uvědomovat, že může být klíčem k ovládnutí celého světa, musí se rozhodnout, na čí stranu se přidá...


Já, Frankenstein 2014 Online CZ Dabing

Já, Frankenstein

Podrobnosti


Původní název : Já, Frankenstein
Země : Kiribati
Délka : 167 minut
Jazyk : sumerština
Žánr : dobrodružný
Režie : Iluminada Libbey
Scénář : Na'Eemah Nusrath

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Zarqa Miar, Olatomiwa Latasha
Hudba : Lilliam Rashaan
Produkce : Chaye Meagan
Kamera : Archisha Aliyaan
Kostýmy : Mulki Antonio

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Mukta Arts
Premiéra : USA 27. listopad 1904
Distribuce : The Weinstein
Tržby : 30 685 966 USD
Rozpočet : 66 666 012 USD



Stream. Česká. 480p. 720p. Full Movie. DVDrip. MP4. Ke Shlednutí. 4k blu ray. BDrip. Zdarma. iPhone.. Sleduj Filmy. Stáhnout. Ke Stažení. Cz titulky. Avi. Download. iPad. Celý Film. Cz dabing. Ulozto.1080p. České. Watch Free. Film online. Ke shlédnutí. Český Film. Český Dabing. Hd