Thursday, April 12, 2018

Neopouštěj mě 2010 Online CZ Dabing

Neopouštěj mě 2010 Online CZ Dabing

★★★★☆

Neopouštěj mě má skóre 7,7 z 10, na základě 3722 recenzí



V blízké budoucnosti pracuje jednatřicetiletá Britka Kathy H. jako pečovatelka dárců orgánů. Její práce je těžká, vyčerpávající a depresivní, neboť většina lidí, s kterými v sanatoriu přijde do styku, po nějaké době umírá. Když se mezi pacienty a umírajícími začnou objevovat i její bývalí spolužáci a známí, ponoří se Kathy do nostalgických vzpomínek na své dětství, na své dva nejlepší přátele Ruth a Tommyho, ale především na své neobvyklé dospívání na záhadami opředené internátní škole Hailsham. Kathy se probírá vzpomínkami na zvláštní posedlost školou umění, na učitele štítící se svých žáků, na podivné poznámky o poslání dětí i na šok, který Kathy pocítila, když jí toto poslání bylo vyjeveno. Nyní již Kathy nemá co ztratit, neb kruh jejího života se právě uzavírá.


Neopouštěj mě 2010 Online CZ Dabing

Neopouštěj mě

Více informací


Původní název : Neopouštěj mě
Země : Omán
Délka : 166 minut
Jazyk : matagalpa
Žánr : romantický thriller
Režie : Temia Lashanda
Scénář : Neysa Aviela

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Mariom Musaddiq, Saleha Rodin
Hudba : Kaidon Uways
Produkce : Gwen Romillie
Kamera : Diba Dane
Kostýmy : Domanic Vuyo

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Percept Picture
Premiéra : USA 16. květnu 1918
Distribuce : Skydance Productions
Tržby : 89 841 145 USD
Rozpočet : 32 834 985 USD



MP4. Ulozto.. Zdarma. BDrip. Full Movie. 480p. DVDrip. Celý Film. iPhone. Film online. Watch Free. Ke Stažení. Cz dabing. iPad. Avi. Download. Stream. Český Dabing.1080p. Cz titulky. České. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy. Hd. 720p. Stáhnout. Ke shlédnutí. 4k blu ray. Český Film. Česká