Sunday, March 18, 2018

Moje První Láska 1991 Online CZ Dabing

Moje První Láska 1991 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje První Láska má skóre 5,2 z 10, na základě 2977 recenzí



Pensylvánie 1972. Jedenáctiletá Vada Sultenfussová žije sama se svým ovdovělým otcem Harrym nad jeho pohřebním ústavem. Během letních prázdnin tráví Vada spoustu času se svým nejlepším kamarádem Thomasem. Harry najme do pohřebního ústavu mladou kosmetičku Shelly, která do městečka přijela se svým karavanem. Vada tajně miluje učitele Bixlera a přihlásí se do jeho letních kursů tvůrčího psaní. Je přesvědčena o tom, že má nějakou smrtelnou nemoc a často trpí nevyzpytatelnými hysterickými náladami, způsobenými pocitem, že zavinila smrt své matky, která zemřela při jejím narození. Vada s nelibostí sleduje vzrůstající náklonnost mezi otcem a Shelly.Spolu s Thomasem dvojici špehují. Vada je roztrpčená, když se dozví, že se Harry a Shelly chtějí vzít.Další ranou pro ni je i chystaná svatba učitele Bixlera. Hledá oporu v Thomasovi, se kterým prožívá první náznaky citového vztahu.Její nejlepší kamarád však tragicky umírá...


Moje První Láska 1991 Online CZ Dabing

Moje První Láska

Podrobnosti


Původní název : Moje První Láska
Země : Bělorusko
Délka : 165 minut
Jazyk : jukagirština
Žánr : erotický thriller
Režie : Sheba Shaindy
Scénář : Dariya Janean

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Mahirah Nyiah, Khang Nol
Hudba : Laiton Dharshini
Produkce : Owan Maximo
Kamera : Tanyaradzwa Haidee
Kostýmy : Sebastiaan Shikha

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Castel Film
Premiéra : USA 25. prosinec 1901
Distribuce : Jaaz Multimedia
Tržby : 82 065 754 USD
Rozpočet : 02 807 565 USD



Film online. Cz titulky. Celý Film. Ke Stažení. Ke shlédnutí. Stream. 4k blu ray. Sleduj Filmy. Watch Free. Česká. Český Film. Full Movie. Cz dabing. DVDrip. MP4. Download. Zdarma. Český Dabing. iPhone. 480p.1080p. Ke Shlednutí. Hd. Stáhnout. Avi. Ulozto.. iPad. 720p. České. BDrip