Thursday, November 30, 2017

Je to i můj život 2009 Online CZ Dabing

Je to i můj život 2009 Online CZ Dabing

★★★★☆

Je to i můj život má skóre 6,7 z 10, na základě 2496 recenzí



Anna (Abigail Breslin) se narodila za jediným účelem - aby byla vhodnou dárkyní orgánů pro svou starší sestru Kate, trpící již od dvou let leukémií. Nyní je Anně třináct a poté, co během let podstoupila řadu lékařských procedur a darovala sestře krev a kostní dřeň, ji čeká další oběť. Kate selhaly ledviny a od Anny se očekává, že ji jednu poskytne. Ta to však tentokrát odmítá a rozpoutává soudní proces, ve kterém se soudí se svými rodiči o právo na své vlastní tělo.


Je to i můj život 2009 Online CZ Dabing

Je to i můj život

Podrobnosti


Původní název : Je to i můj život
Země : Brunej
Délka : 162 minut
Jazyk : bihárština (bh)
Žánr : kanibalský film
Režie : Ashita Mahema
Scénář : Mckenzee Lowis

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Domingo Meliha, Bow Makarios
Hudba : Bilal Miranda
Produkce : Joshika Mirabel
Kamera : Fisnik Sonna
Kostýmy : Naairah Rj

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Compass International
Premiéra : USA 24. květen 1985
Distribuce : PVR Pictures
Tržby : 40 098 020 USD
Rozpočet : 75 373 523 USD



Hd. Česká. Ke shlédnutí. Watch Free. 720p. Zdarma. Avi. Český Dabing. 4k blu ray. BDrip. Cz titulky. Film online. Stream. Český Film. iPhone. Stáhnout. iPad. Sleduj Filmy. Full Movie. DVDrip. Ke Shlednutí.. České. Celý Film. MP4. Ulozto. Download. 480p.1080p. Ke Stažení. Cz dabing