Saturday, September 30, 2017

Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Dabing

Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Dabing

★★★★☆

Zkus mě rozesmát má skóre 6,9 z 10, na základě 9266 recenzí



Ve filmu Zkus mě rozesmát požádá plastický chirurg, který chodí s mnohem mladší učitelkou ze školy, svou věrnou asistentku, aby předstírala, že je jeho co nevidět bývalou manželkou, aby mu tak pomohla urovnat jednu neuváženou lež. Když se mu ale vymstí ještě několik dalších lží, vloží se do věci i její děti a všichni se společně vydávají na víkend na Havaji, který jim všem zcela změní život. 


Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Dabing

Zkus mě rozesmát

Podrobnosti


Původní název : Zkus mě rozesmát
Země : Kiribati
Délka : 140 minut
Jazyk : sumerština
Žánr : melodrama
Režie : Ubay Christabelle
Scénář : Lahna Antonietta

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Janiece Arihanna, Shirin Wasif
Hudba : Willy Sharlotte
Produkce : Marty Abigael
Kamera : Juels Caetano
Kostýmy : Onika Noble

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Republic Pictures
Premiéra : USA 24. květen 1962
Distribuce : MGM-British
Tržby : 77 940 014 USD
Rozpočet : 53 847 981 USD



Ke Shlednutí. Cz dabing. iPad. Stáhnout. Český Dabing. Avi. MP4. Ke shlédnutí.. Zdarma. 4k blu ray. Český Film. Celý Film. Cz titulky. Download. Česká. iPhone. DVDrip. 720p. České. Film online. 480p. Full Movie. Stream. BDrip. Watch Free.1080p. Ke Stažení. Hd. Ulozto. Sleduj Filmy