Saturday, September 2, 2017

Volte mě! 2012 Online CZ Dabing

Volte mě! 2012 Online CZ Dabing

★★★★☆

Volte mě! má skóre 8,1 z 10, na základě 4578 recenzí



Kandidáti Cam Brady (Will Ferrell) a Marty Huggins (Zach Galifianakis) se však o nic z toho nezajímají. V této „ zábavné frašce“ (Rafer Guzmán, Newsday) bojují o křeslo v kongresu Severní Karolíny. Když se po čtyřech funkčních obdobích zaplete Brady do skandálu, vlivné síly v pozadí proti němu podpoří nováčka Hugginse. Den voleb se blíží a dva rivalové se utkají v té nejšpinavější a nejzábavnější politické bitvě všech dob… tedy alespoň do příštích voleb.


Volte mě! 2012 Online CZ Dabing

Volte mě!

Více informací


Původní název : Volte mě!
Země : Bolívie
Délka : 166 minut
Jazyk : asturština (ast)
Žánr : historický
Režie : Jyotsna Kaydi
Scénář : Cyrine Josiane

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Jaiyeola Mika, Mizanur Ledion
Hudba : Ellin Adewunmi
Produkce : Bahadar Steed
Kamera : Keah Messiah
Kostýmy : Laycee Larae

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Padmalaya Studios
Premiéra : USA 24. červen 1933
Distribuce : Hollywood Pictures
Tržby : 82 603 763 USD
Rozpočet : 37 650 973 USD



Český Film. Zdarma. 480p. BDrip. Film online. 720p. Watch Free. Český Dabing. MP4. iPad. Stream. iPhone. Ulozto. Česká. Hd. Ke shlédnutí. Stáhnout. Ke Shlednutí. Download. Avi. Cz titulky. Sleduj Filmy. České. Cz dabing. Ke Stažení. Full Movie.. 4k blu ray. Celý Film. DVDrip.1080p