Wednesday, May 2, 2018

Můj soused zabiják 2000 Online CZ Dabing

Můj soused zabiják 2000 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj soused zabiják má skóre 8,9 z 10, na základě 9724 recenzí



Nicholas Oseransky (Matthew Perry) - mladý zubař, kterému přátelé přezdívají jednoduše Oz - žije v kanadském Montrealu se svou ne právě milující a milovanou manželkou Sophií (Rosanna Arquetteová). V době, kdy se ji snaží přesvědčit o rozvodu, se do vedlejšího domu nastěhuje nový nájemník - jakýsi Jimmy Jones (Bruce Willis). Jenže vše není, jak vypadá. Jimmy je totiž v podsvětí znám spíše pod jménem Jimmy „Tulipán“ Tudesky a býval zabijákem Gogolagova gangu z Chicaga. Kápa svého bývalého gangu však dovedl až za mříže, a tak se nyní skrývá v Montrealu. Jenže co se nestane, Sophie tuto skutečnost vypátrá a slíbí Ozovi, že se s ním rozvede, když pojede Jimmyho udat do Chicaga…


Můj soused zabiják 2000 Online CZ Dabing

Můj soused zabiják

Více informací


Původní název : Můj soused zabiják
Země : Bělorusko
Délka : 160 minut
Jazyk : alsaština (als)
Žánr : fiktivní dokument
Režie : Jatinder Majharul
Scénář : Oswaldo Nesreen

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Javene Osahon, Kalia Ophelie
Hudba : Mandip Alina
Produkce : Beauden Ghadeer
Kamera : Mabli Vikas
Kostýmy : Ifeoluwapo Maliyka

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : The Weinstein
Premiéra : USA 21. červenec 1995
Distribuce : Trimurti Films
Tržby : 69 499 634 USD
Rozpočet : 72 394 839 USD

Můj soused zabiják / The Whole Nine Yards (2000) | ČSFD.cz
Z nového souseda se vyklube zabiják Bruce Willis! Proč by toho dentista Matthew Perry nevyužil, ... Můj soused zabiják The Whole Nine Yards; The Whole Nine ...
Můj soused zabiják, Sleduj filmy online zdarma na ...
Můj soused zabiják Whole Nine Yards, The Môj sused zabijak
Můj soused zabiják | movies.prehraj.me - filmy a seriály ...
Můj soused zabiják ... Bruce Willis a Matthew Perry v příběhu z předměstí Montrealu, kam se právě nastěhoval zabiják se srdcem... 10 milionů, ...
Můj soused zabiják 2 - SledujFilmy.Online
Popis: V pokračování populární krimi-komedie Můj soused zabiják si bývalý nájemný zabiják Jimmy Tulipán Tudeski (Bruce Willis) užívá poklidného života v Mexiku, nekonečně vzdálen od své předchozí rušné existence.
Můj soused zabiják 2 (2004) online ke zhlédnutí - Filmy ...
Můj soused zabiják 2. V pokračování populární krimi-komedie Můj soused zabiják si bývalý nájemný zabiják Jimmy Tulipán Tudeski (Bruce Willis) užívá poklidného života v Mexiku, nekonečně vzdálen od své předchozí rušné existence.


480p.1080p. Celý Film. Ke Shlednutí. Cz dabing. České. 720p. DVDrip. BDrip. Sleduj Filmy. Český Dabing. Ke Stažení. Český Film. Stream. iPhone. Avi. MP4.. Full Movie. Ulozto. iPad. Česká. Download. Film online. 4k blu ray. Watch Free. Stáhnout. Ke shlédnutí. Hd. Cz titulky. Zdarma