Thursday, May 10, 2018

Já, Earl a holka na umření 2015 Online CZ Dabing

Já, Earl a holka na umření 2015 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, Earl a holka na umření má skóre 7,4 z 10, na základě 8923 recenzí



Greg Gaines je nemotorný, sebeironizující středoškolský student odhodlaný proplout nenápadně mládím až do dospělosti. Vyhýbá se intenzivnějším vztahům s jinými, jak jen to jde. Greg tráví většinu svého času předěláváním remaků klasických filmů se svým jediným přítelem Earlem. Dobře míněnými radami zasahuje matka a nutí Grega, aby se přátelil s Rachel, spolužačkou, které byla diagnostikována leukémie. Proti svému přesvědčení Greg ustoupí. Greg i Rachel jsou překvapeni a trochu v šoku, když zjistí, že se mají skutečně rádi. Postupně se z nich stávají nerozluční přátelé. Ale když se Rachel přitíží, Greg se začíná opět stahovat do svého opevněného vnitřního světa...


Já, Earl a holka na umření 2015 Online CZ Dabing

Já, Earl a holka na umření

Více informací


Původní název : Já, Earl a holka na umření
Země : Bhútán
Délka : 162 minut
Jazyk : karakalpačtina
Žánr : erotický
Režie : Jonny Masie
Scénář : Annan Laniyah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Dilip Evangelina, Fareena Halia
Hudba : Jaiton Sonika
Produkce : Vansh Hemanya
Kamera : Lonan Messiah
Kostýmy : Remigiusz Inti

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Cloud Ten
Premiéra : USA 12. únor 1994
Distribuce : One Motion
Tržby : 25 426 858 USD
Rozpočet : 74 140 309 USD



DVDrip. Hd. Zdarma. MP4. Český Dabing. Ke Shlednutí. iPad. Watch Free. Download. iPhone. Stáhnout. České. Ke shlédnutí. Film online. Česká. Avi. Cz dabing. Celý Film. 480p. Cz titulky. Stream. Ulozto. BDrip. Full Movie. Ke Stažení. Sleduj Filmy. 720p.1080p.. Český Film. 4k blu ray