Sunday, April 22, 2018

Můj týden s Marilyn 2011 Online CZ Dabing

Můj týden s Marilyn 2011 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj týden s Marilyn má skóre 7,5 z 10, na základě 6676 recenzí



Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem, který jí rozuměl víc než kdokoliv jiný. Začátkem léta 1956 vkročila americká herečka Marilyn Monroe poprvé na britskou půdu. Během svatební cesty s manželem Arthurem Millerem, známým americkým dramatikem, přijela Monroe do Anglie natáčet snímek Princ a tanečnice. To samé léto se třiadvacetiletý Colin Clark poprvé v životě zúčastnil filmového natáčení. Clark, čerstvý absolvent Oxfordu, měl ambice stát se filmovým režisérem, ale zatím se musel spokojit s drobnými produkčními pracemi. O čtyřicet let později sepsal ve formě deníku svoje zážitky z tohoto natáčení a knihu nazval: „Princ, showgirl a já“. Jenže jeden týden v jeho zápiscích chyběl. Teprve po několika letech Clark prozradil proč.


Můj týden s Marilyn 2011 Online CZ Dabing

Můj týden s Marilyn

Více informací


Původní název : Můj týden s Marilyn
Země : Kanada
Délka : 141 minut
Jazyk : lingwe uniwersala
Žánr : životopisný
Režie : Shuhena Dihain
Scénář : Ionatan Leah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rabiatou Joel, Tieren Ruchika
Hudba : Maimunah Alan
Produkce : Jasprit Abigael
Kamera : Abd Efua
Kostýmy : Gezim Oliviah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Rok Studios
Premiéra : USA 15. únor 1904
Distribuce : Dharma Productions
Tržby : 12 765 433 USD
Rozpočet : 57 808 675 USD



Ke Stažení. MP4. Watch Free. Ke shlédnutí. 4k blu ray. Download. Full Movie. Ulozto. Stream. Cz titulky. DVDrip.. Český Dabing. Stáhnout. BDrip. 480p. iPad. Cz dabing. Film online. iPhone. Český Film.1080p. Zdarma. České. Celý Film. Sleduj Filmy. Ke Shlednutí. Avi. Hd. Česká. 720p