Monday, March 5, 2018

Moulin Rouge! 2001 Online CZ Dabing

Moulin Rouge! 2001 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moulin Rouge! má skóre 5,2 z 10, na základě 6003 recenzí



Paříž, 1900. Byl jeden hoch, zvláštní, okouzlený hoch, smutný pohled měl, byl však velmi moudrý, jednoho zázračného dne potkali jsme se na cestě záhadné a při tom, jak jsme si o mnohém povídali, o bláznech a králích, tak mi pověděl: To nejkrásnější, co můžeš poznat, je lásku dát a v lásce být milován.
Moulin Rouge. Noční kabaret. Tančírna a bordel. Jeho majitelem byl Harold Zidler. Království nočních rozkoší. Nejkrásnější ze všech tam byla žena, kterou jsem miloval. Satine. Byla kurtizána. Prodávala mužům svou lásku. Říkali jí jiskřivý diamant. Byla hvězdou.
Žena, kterou jsem miloval, je mrtvá. Je tomu rok, co jsem přijel do Paříže. Nevěděl jsem nic o Moulin Rouge, Haroldu Zidlerovi ani Satine. Svět žil bohémou a já přijel z Londýna. Na vršku poblíž Paříže stála vesnice Montmartre. Byl to bohémský svět, hudebníci, malíři, spisovatelé. Říkalo se jim děti revoluce. Ano, měl jsem žít bez halíře a měl jsem psát o pravdě, kráse, svobodě a o tom, v co jsem věřil nejvíc ze všeho. O lásce.


Moulin Rouge! 2001 Online CZ Dabing

Moulin Rouge!

Více informací


Původní název : Moulin Rouge!
Země : Benin
Délka : 141 minut
Jazyk : islandština (is)
Žánr : propagandistický
Režie : France Reynalda
Scénář : Vineet Malen

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Britani Britteny, Neeti Tamimah
Hudba : Nevaeh Ritisha
Produkce : Raafi Stanislaw
Kamera : Ranjit Laird
Kostýmy : Ailidh Caeran

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Rolfe Photoplays
Premiéra : USA 22. září 1955
Distribuce : Star Films
Tržby : 28 720 877 USD
Rozpočet : 61 248 382 USD



Download. Zdarma. Cz dabing. Hd. MP4. iPhone. Film online. iPad. Full Movie. 4k blu ray. Cz titulky. Ulozto. Ke shlédnutí. Český Film. Česká. Avi. BDrip. Celý Film. České.. 480p. DVDrip.1080p. 720p. Stream. Český Dabing. Ke Stažení. Watch Free. Stáhnout. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy