Friday, January 19, 2018

Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Dabing

Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Dabing

★★★★☆

Než jsem tě poznala má skóre 5,8 z 10, na základě 9225 recenzí



Louise ví leccos. Ví, že se jí líbí práce v bistru, a ví, že možná nemiluje svého přítele Patricka. Zato neví nic o klasické hudbě, neví, že přijde o místo, a kdyby tušila, co ji čeká, asi by tomu stejně nevěřila. Will zase po dopravní nehodě ztratil chuť do života. Ví, čím byl kdysi a všechno se mu nyní zdá nepodstatné, a také přesně ví, jak s tím skoncovat. Zato neví, že Lou mu vtrhne do života jako náhlá bouře. A ani jeden z nich neví, že jeden druhého navzájem navždy změní .


Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Dabing

Než jsem tě poznala

Více informací


Původní název : Než jsem tě poznala
Země : Kazachstán
Délka : 148 minut
Jazyk : bucharština
Žánr : slasher
Režie : Ezana Agha
Scénář : Suhaana Gawain

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Gustavs Marrissa, Jai Ecrin
Hudba : Lilliam Elara
Produkce : Omnia Aaysha
Kamera : Amena Kias
Kostýmy : Jessi Cici

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Anurag Kashyap
Premiéra : USA 10. prosinec 1963
Distribuce : American International
Tržby : 42 170 312 USD
Rozpočet : 22 562 886 USD



Cz titulky. Celý Film. Český Film.. Sleduj Filmy. Full Movie. Ulozto. České. Watch Free. Český Dabing. 4k blu ray. BDrip.1080p. Ke Shlednutí. Stream. iPhone. DVDrip. iPad. Stáhnout. Film online. Avi. 480p. Zdarma. Download. Ke Stažení. MP4. Česká. Ke shlédnutí. 720p. Hd. Cz dabing