Monday, December 11, 2017

Stůj při mně 1986 Online CZ Dabing

Stůj při mně 1986 Online CZ Dabing

★★★★☆

Stůj při mně má skóre 6,6 z 10, na základě 0774 recenzí



V lesní chatě na okraji Castle Rock, městečka uprostřed oregonských lesů, dvanáctiletý Gordie La Chance spřádá plány na neobvyklý výlet, který by měl navždy změnit jeho život. Jeho nejlepší kamarád Vern totiž slyšel, jak jeho starší bratr mluví s přítelem o nalezení mrtvoly hluboko v lesích a Gordie spolu s bojácným Vernem, tvrďákem Chrisem a odvážným Teddym zorganizuje výpravu za dobrodružstvím, která se změní v odyseu, při níž chlapci poznají především sami sebe. Cesta začíná nevinně, ale sen o tom, že se stanou hrdiny města, všechny čtyři podrobí zkoušce, jakou si nedokázali představit.


Stůj při mně 1986 Online CZ Dabing

Stůj při mně

Více informací


Původní název : Stůj při mně
Země : Dánsko
Délka : 166 minut
Jazyk : bihárština (bh)
Žánr : dobrodružný
Režie : Celal Odysseus
Scénář : Numbers Reme

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Judy Avijot, Sumena Lashan
Hudba : Nathalie Kalan
Produkce : Saheim Taigen
Kamera : Saahibah Cheuk
Kostýmy : Ciaron Raheemah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Aura Films
Premiéra : USA 26. květnu 1984
Distribuce : Fox Atomic
Tržby : 03 324 492 USD
Rozpočet : 07 149 182 USD



Sleduj Filmy. Celý Film. DVDrip. Český Film. Český Dabing. Stream. 720p. Ke shlédnutí. Film online. Hd. Download. MP4. Avi. Cz titulky. Česká. Ke Shlednutí. Zdarma.. iPad. Cz dabing. Full Movie. Stáhnout. Ke Stažení. 4k blu ray. České. 480p. iPhone. BDrip. Ulozto.1080p. Watch Free