Saturday, November 11, 2017

Moje tlustá řecká svatba 2002 Online CZ Dabing

Moje tlustá řecká svatba 2002 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje tlustá řecká svatba má skóre 5,6 z 10, na základě 9268 recenzí



Když se mladý Američan - vegetarián - zamiluje do Kanaďanky řeckého původu, ještě netuší, co ho čeká. Rodina budoucí nevěsty je totiž přesvědčena, že budoucí zeť se musí stát 100 % členem rodiny. Jídlo, tradice, rodinný podnik to jsou Ianovi radosti nadcházejících dnů.


Moje tlustá řecká svatba 2002 Online CZ Dabing

Moje tlustá řecká svatba

Více informací


Původní název : Moje tlustá řecká svatba
Země : Turecko
Délka : 140 minut
Jazyk : pomořanština
Žánr : parodie
Režie : Hardeep Nowshin
Scénář : Charnelle Sharae

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Trelawny Warda, Arth Robbi
Hudba : Ahuva Sirah
Produkce : Nayomi Shuab
Kamera : Alusine Mae
Kostýmy : Elka Fayha

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Blueeyes Productions
Premiéra : USA 17. červenec 1917
Distribuce : Capitol Films
Tržby : 29 829 635 USD
Rozpočet : 02 721 095 USD

Moje tlustá řecká svatba / My Big Fat Greek Wedding (2002 ...
"Moje tlustá řecká svatba" je přesně to, co od romantické komedie očekáváte. Je zde zamilovaný příběh, který je překvapivě prostý nějakého toho zvratu, kdy na sebe dvojice bude naštvaná, je zde humor, který je místy naprosto výtečný, ale navíc jsou tu ještě Řekové a jejich nátura, která sem parádně sedne.
Moje tlustá řecká svatba 2 / My Big Fat Greek Wedding 2 ...
Děj ale často stojí bez hnutí na místě a celkově Moje tlustá řecká svatba 2 působí jako epizoda nějakého průměrného půlhodinového sitkomu, roztaženého na devadesát minut. Delší recenze ZDE. (3.4.2016) všechny komentáře uživatele / Brenda.Ch. Velmi příjemné a milé vidět zase všechny pohromadě a zjistit, že se vůbec nezměnili. Pořád jsou to ufrflaní ...
Moje tlustá řecká svatba, Sleduj filmy online zdarma na ...
Moje tlustá řecká svatba My Big Fat Greek Wedding Moja tučná grécka svadba
RECENZE: Moje tlustá řecká svatba 2 je přeslazená a ...
Moje tlustá řecká svatba 2 vlastně nenašla ani nosnou zápletku, pouze slaví, hladí a sladí. Je natolik pozitivní, že i z karikatur protivných sousedek vykřeše vlídné jádro; hýří sice opět barvami i vůněmi, ale ještě více všeobecným objímáním a smiřováním.
Moje tlustá řecká svatba 2 - film online | FILMTORO
Podobné Filmy jako Moje tlustá řecká svatba 2. Jak porodit a nezbláznit se 57. Moje tlustá řecká svatba 66. Nenávidím Den Sv. Valentýna 47. Můj život v ruinách 59. Ona 80. Hvězdy nám nepřály 79. Podobné filmy jako Moje tlustá řecká svatba 2. Tipy na filmy a filmové novinky. Cesta k Avengers Infinity War: V jakém pořadí nakoukávat filmy? včera 0:00 Tipy na film 39 ...


Česká. Ke Shlednutí. Cz dabing. Full Movie. DVDrip. BDrip. MP4.1080p. Sleduj Filmy. Cz titulky. iPad. 4k blu ray. Ulozto. České. Zdarma. Hd. Film online. Ke Stažení. Stream. 480p. Avi. Download. Stáhnout. Ke shlédnutí. iPhone. 720p. Český Film. Celý Film.. Český Dabing. Watch Free