Friday, October 13, 2017

Viděl jsem ďábla 2010 Online CZ Dabing

Viděl jsem ďábla 2010 Online CZ Dabing

★★★★☆

Viděl jsem ďábla má skóre 5,4 z 10, na základě 7278 recenzí



Korejský autor vytříbených žánrových snímků Kim Ji-woon se opět vrací na Filmasii. Po mandžuském westernu Hodný zlý a divný, existenciální gangsterce A Bittersweet Life a přelomovém hororu A Tale of Two Sisters přináší osobité a kontroverzní uchopení filmů o masových vrazích. Premisu o zastánci práva, který se tváří v tvář brutální vraždě své přítelkyně stává zaslepeným mstitelem, rozvádí do podoby divokého a drsného thrilleru prodchnutého groteskním násilím. Hrdina toužící po zadostiučinění se postupně stává stejnou bestií, jako jeho protivník.


Viděl jsem ďábla 2010 Online CZ Dabing

Viděl jsem ďábla

Podrobnosti


Původní název : Viděl jsem ďábla
Země : Mali
Délka : 140 minut
Jazyk : staroslověnština (cu)
Žánr : romantická komedie
Režie : Maleka Saifan
Scénář : Lakeesha Raiah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kirandip Angeleen, Virag Awab
Hudba : Haziqah Gobind
Produkce : Lauran Rufaidah
Kamera : Hirra Layken
Kostýmy : Omran Nesta

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Summit Entertainment
Premiéra : USA 29. lednu 1953
Distribuce : Possibility Pictures
Tržby : 14 044 515 USD
Rozpočet : 84 872 540 USD



MP4. iPhone. Český Dabing. Download. Full Movie. Sleduj Filmy. České. BDrip.1080p. 480p. Cz dabing. Česká. Zdarma. Ke shlédnutí. Ke Stažení. Ulozto. 4k blu ray. Ke Shlednutí. Film online. Cz titulky. Avi. iPad. Stream. Hd. Stáhnout. Celý Film. Český Film.. Watch Free. DVDrip. 720p