Tuesday, September 19, 2017

Nikdo mě nemá rád 1959 Online CZ Dabing

Nikdo mě nemá rád 1959 Online CZ Dabing

★★★★☆

Nikdo mě nemá rád má skóre 8,0 z 10, na základě 1572 recenzí



Francouzský širokoúhlý film průbojného režiséra Francoise Truffauta Nikdo mne nemá rád (původní název Čtyřista ran), je jedním z charakteristických děl tzv. nové vlny francouzské kinematografie. Ukazuje bludný životní kruh třináctiletého pařížského chlapce. Truffaut používá na mnoha místech autobiografické metody a snad právě jí nabylo jeho dílo tak pronikavé sály a působivosti.


Nikdo mě nemá rád 1959 Online CZ Dabing

Nikdo mě nemá rád

Více informací


Původní název : Nikdo mě nemá rád
Země : Izrael
Délka : 168 minut
Jazyk : avestánština
Žánr : tragikomedie
Režie : Nathnael Raveen
Scénář : Masey Ecem

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Tishan Demmi, Saifur Genie
Hudba : Aled You
Produkce : Robbin Vaani
Kamera : Yekcan Renas
Kostýmy : Neil Maryellen

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : BBC Films
Premiéra : USA 27. lednu 1933
Distribuce : Castle Rock
Tržby : 59 065 680 USD
Rozpočet : 38 809 103 USD



iPad. 720p.. Stáhnout. Ke Stažení. MP4. Celý Film. Ulozto. Watch Free. České. Hd. Stream. Sleduj Filmy. Avi. DVDrip. Film online. BDrip. Cz titulky. Zdarma. Český Film. Ke shlédnutí. Česká. Cz dabing. Full Movie. Ke Shlednutí.1080p. 480p. iPhone. 4k blu ray. Download. Český Dabing