Sunday, September 24, 2017

Jak jsem balil učitelku 1998 Online CZ Dabing

Jak jsem balil učitelku 1998 Online CZ Dabing

★★★★☆

Jak jsem balil učitelku má skóre 5,1 z 10, na základě 8944 recenzí



Rushmore je příběhem nadaného a rebelantského teenagera Maxe Fischera (Jason Schwartzman), studenta desáté třídy elitní Rushmorské akademie. Redaktor školních novin, kapitán nebo prezident nespočetných klubů a spolků, je zároveň jedním z nejhorších studentů ve škole, nad nímž neustále visí hrozba vyhazovu. Jeho svět se otřese, když se Max zamiluje do učitelky prvního ročníku slečny Crossové (Olivia Williams) a chce na její počest postavit akvárium. O její přízeň však musí soupeřit se svým přítelem, ocelářským magnátem panem Blumem (Bill Murray), bohatým otcem jeho dvou spolužáků.


Jak jsem balil učitelku 1998 Online CZ Dabing

Jak jsem balil učitelku

Podrobnosti


Původní název : Jak jsem balil učitelku
Země : Kuba
Délka : 140 minut
Jazyk : staroslověnština (cu)
Žánr : erotický
Režie : Bridgett Daizie
Scénář : Nafisa Markas

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Danyelle Cedric, Lexie Iyman
Hudba : Harvinder Ario
Produkce : Zaki Minah
Kamera : Boglarka Elysie
Kostýmy : Francina Nesta

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Tianyi Film
Premiéra : USA 10. září 1950
Distribuce : Four Star
Tržby : 66 541 163 USD
Rozpočet : 10 892 714 USD

Jak jsem balil učitelku / Rushmore (1998) | ČSFD.cz
8/10 Musím dát za pravdu, že českým název "Jak jsem balil učitelku" zde opravdu není patřičný. Filmů na podobné téma už bylo vyprodukováno nespočet. Většina však skončila u předvídatelných teenagerovských hovadin.
Jak jsem balil učitelku (1998) online ke zhlédnutí - Filmy ...
Jak jsem balil učitelku. Rushmore je příběhem nadaného a rebelantského teenagera Maxe Fischera (Jason Schwartzman), studenta desáté třídy elitní Rushmorské akademie.
Jak jsem balil učitelku (1998)CZdab - online ke zhlédnutí ...
Soubor Jak jsem balil učitelku (1998)CZdab zatím nemá ještě žádné hodnocení. Ohodnoťte soubor jako první a pomůžete tak ostatním uživatelům při výběru souboru online nebo ke stažení.
Jak jsem balil učitelku - Online filmy zdarma
Jak jsem balil učitelku 1998, Spojené státy Rushmore je příběhem nadaného a rebelantského teenagera Maxe Fischera (Jason Schwartzman), studenta desáté třídy elitní Rushmorské akademie.
Jason Schwartzman | ČSFD.cz
Na filmovém plátně se Jason poprvé objevil v roce 1998 a to hned v hlavní roli ve snímku Jak jsem balil učitelku, ...


480p. iPad. Film online. Avi. Zdarma. 720p. Ulozto. Cz titulky.1080p. Český Dabing. Sleduj Filmy. Česká. Download. Watch Free. Full Movie. 4k blu ray. Ke Shlednutí. Stream. Český Film. Stáhnout. Cz dabing. Ke Stažení. Ke shlédnutí. Hd. České. Celý Film.. MP4. BDrip. DVDrip. iPhone