Tuesday, August 8, 2017

Moje letní prázdniny 2012 Online CZ Dabing

Moje letní prázdniny 2012 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje letní prázdniny má skóre 7,1 z 10, na základě 1400 recenzí



Ten den pro Portera (Mel Gibson) nebyl jedním z nejlepších. Nejdřív se mu podaří ukrást slušný balík peněz, který by mu stačil na báječné doživotní prázdniny strávené na pláži s dostatkem vína, žen a zpěvu. Ale pak už se mu situace poněkud vymyká z rukou. Dostává se do šílené honičky s pohraniční stráží, na jejímž konci končí jeho auto na kapotě těsně za mexickými hranicemi. Pak už je zadržen mexickými úřady a po peprné výměně názorů je vržen do podivně drsného a nebezpečného světa zvaného El Pueblito, což rozhodně není pětihvězdový hotel, který si představoval pro svou zaslouženou dovolenou. Je to místo, které je symbolem násilí, korupce a promiskuity.


Moje letní prázdniny 2012 Online CZ Dabing

Moje letní prázdniny

Více informací


Původní název : Moje letní prázdniny
Země : Barbados
Délka : 163 minut
Jazyk : paňdžábština (pa)
Žánr : životopisný
Režie : Jamiul Kwajo
Scénář : Javed Lada

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Nassor Saiful, Jiang Halia
Hudba : Tola Tasmina
Produkce : Jaina Adya
Kamera : Sharona Jayd
Kostýmy : Eskild Ariannah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : United States
Premiéra : USA 11. březen 1972
Distribuce : Selznick International
Tržby : 19 218 425 USD
Rozpočet : 37 472 672 USD



720p. BDrip. 480p. Ke Stažení. Stream. Watch Free. Sleduj Filmy. Ke Shlednutí. Ulozto. Ke shlédnutí.. Celý Film. Stáhnout. iPad. Cz titulky. 4k blu ray.1080p. Full Movie. České. Cz dabing. iPhone. Avi. Hd. Download. MP4. Česká. Film online. DVDrip. Český Dabing. Zdarma. Český Film