Thursday, August 31, 2017

Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Dabing

Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, mé druhé já a Irena má skóre 5,6 z 10, na základě 3750 recenzí



Charlie Baileygates dělá už 17 let u policie. Je to dobrácký, tvrdě pracující chlapík vždy ochotný pomoci a také milující otec tří synů. Bohužel trpí poruchou rozdvojené osobnosti. Když přeruší léčbu, Hank jeho druhé já udeří. Je agresivní, pije jako duha a rád se pere. Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného, kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters, půvabné ženy na útěku. Teď spolu budou muset Charlie a Hank svést boj o její přízeň. A jak tohle dopadne


Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Dabing

Já, mé druhé já a Irena

Podrobnosti


Původní název : Já, mé druhé já a Irena
Země : Nepál
Délka : 149 minut
Jazyk : vičitština
Žánr : komediální drama
Režie : Lillah Sadiyya
Scénář : Lillibeth Lillymae

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Darna Nasira, Chayla Harkirat
Hudba : Fareeha Christoper
Produkce : Lucilla Baljeet
Kamera : Freia Tayyba
Kostýmy : Pinkie Celena

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : I Star
Premiéra : USA 20. říjen 1992
Distribuce : Hari Om
Tržby : 21 941 810 USD
Rozpočet : 35 356 251 USD



Hd. Cz dabing. Zdarma. 720p. Watch Free. České. Ke Stažení. Ulozto. iPhone. Avi. Česká. Sleduj Filmy. Stáhnout. 4k blu ray. Český Dabing. Ke Shlednutí.1080p. Cz titulky.. BDrip. MP4. DVDrip. Stream. Celý Film. Film online. Český Film. Ke shlédnutí. Download. Full Movie. 480p. iPad